1.Transport și livrare
Comenzile LAVISH sunt prelucrate de luni până vineri, de la ora 10:30 AM la 6 PM.
Rețineți că ordinele care sunt plasate sâmbătă seara târziu și duminică vor fi procesate luni.
Vom face tot posibilul pentru a păstra la minimum întârzierile.
2. Urmărirea coletului
După procesarea comenzii, vom lua legătura cu dvs. cu privire la informațiile despre colet și la data estimată a sosirii.
Veți primi un e-mail de la noi conținând toate detaliile achiziției dvs.
De asemenea, s-ar putea să fim în contact dacă avem nevoie de informații suplimentare pentru a vă asigura că produsul dorit se potrivește dimensiunii dvs.
3. Politica de returnare
Produsele noastre sunt facute fie in marimile universale, fie la comanda pe masurile clientelor. In cazul in care clientul este nemultumit de produs, pentru produsele cu marimi standard, se accepta schimb cu alta marime a aceluiasi produs, sau cu alt produs de o valoare cel putin egala cu produsul comandat initial. Pentru produsele made to measure, se pot face modificari pe produs atunci cand exista diferente de dimensiune, insa acestea nu pot fi returnate sau schimbate cu alt produs.
Rețineți că elementul achiziționat este responsabilitatea dvs. până când ajunge la noi.
Returnați produsele în ambalajul original, cu toate etichetele.
In cazul in care produsul se intoarce la noi, costul transportului este suportat in totalitate de client.
DISCLAIMER: inainte de plasarea oricarei comenzi trebuie sa aveti in vedere ca produsele noastre nu se returneaza. Se accepta modificarea lor, caz in care trasportul catre si de la atelierul nostru este suportat de client. Aceste modificari se refera la diferente semnificative de masuri si nu la modificari de detaliu ce necesita prezenta clientei in atelier.